sobota, 15 lutego 2014

Lecz swoje ciało...

„Większość schorzeń powodują wzorce psychiczne: kryty­cyzm, gniew, uraza, poczucie winy. Na przykład kryty­cyzm, któremu dłuższy czas się pobłaża, prowadzi często do artretyzmu. Gniew zamienia się w coś, co w organizmie działa za­palnie. Dość długo przechowywana uraza żre i podgryza, by wre­szcie doprowadzić do guzów i raka. Poczucie winy zawsze sprowa­dza karę. Dużo łatwiej uwolnić swoją świadomość od tych szkod­liwych wzorców myślenia wtedy, gdy jesteśmy zdrowi, niż próbo­wać je wykorzenić, przeżywając paniczny lęk lub pod groźbą ope­racji.
Aby być zupełnie zdrowymi, musimy uzyskać harmo­nię ciała, umysłu i ducha.Gdy te trzy warunki są speł­nione, możemy cieszyć się życiem. Nie da nam tego żaden lekarz, żaden uzdrowiciel tak długo, dopóki sami nie postanowimy aktyw­nie przyczynić się do naszego uzdrowienia.”

Tak w swojej książce „Lecz swoje ciało” pisze Louise L. Hay

O słuszności tego o czym pisze autorka przekonałam się kilkakrotnie na własnej skórze. Pierwszym takim doświadczeniem była sytuacja kiedy to kilka lat temu zdiagnozowano u mnie polipa w woreczku żółciowym. Padły nawet słowa, że jest to „wstęp do nowotworu”. Początkowo bardzo się przestraszyłam. Zalecono mi usunięcie woreczka żółciowego. Miałam już skierowanie do szpitala i wyznaczony termin zabiegu. Z drugiej jednak strony wiedziałam, że nie chcę „dać się pokroić”. Poszłam za tym co czułam. Po konsultacji z terapeutą zaczęłam pracować nad uwalnianiem szkodliwych wzorców myślowych (w tym przypadku było to głównie poczucie krzywdy i żalu). Na zabieg nie poszłam.
Jaki był efekt?
Po kilku miesiącach zrobiłam ponownie badanie USG. Ten sam lekarz, ten sam sprzęt tylko diagnoza inna… woreczek żółciowy jest czysty. Pokazałam lekarzowi poprzedni wynik…spojrzał na niego i stwierdził – „no cóż, teraz nic nie ma”.
 

Zachęcam więc do sięgnięcia po książki Louise L. Hay „Lecz swoje ciało” i „Możesz uzdrowić swoje życie” gdzie znajdziecie przykłady schorzeń i wzorców myślowych, które mogą je wywoływać oraz to, jak sobie z tym radzić. Być może wiedza ta pozwoli Wam spojrzeć na swoje ciało, zdrowie i życie z innej perspektywy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz